• (Android) Dragon Sim Online: Be A Dragon juksekode øke mynter

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dragon Sim Online: Be A Dragon ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dragon Sim Online: Be A Dragon IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ juksekode øke mynter ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dragon Sim Online: Be A Dragon 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    dette spillet er fantastisk jeg elsker det Jeg liker også wildcraft, men det er feilaktig og det har noen feil (feilene: når jeg går for å laste ned kontoen min når jeg blir med igjen, går jeg i multiplayer og når jeg går i et spill i flerspiller og flytt litt rundt det som zzzzzzz og boom det sparker meg ut, og når jeg går tilbake i det, mistet jeg kontoen min. 2. feil: veldig glity jeg liker ikke hvor glichy det er i multiplayer når jeg går inn på en server med som 5 spillere er det så feil, 3. feil: vær så snill å stoppe hackerne. Jeg har spam die

    Søsteren min fikk meg til å laste det ned, og det var det kjedeligste spillet noensinne. Og de fortsetter å lage disse irriterende spillene med andre dyr. KJEDELIG

    Det var en bra kamp, men når jeg flyr og prøver å gå forord, går jeg ned.

    Folk forbanner for mye på hverandre og deres små barn på spillet også. Og noen mennesker er "kamerater" i spillet, og så går de til private servere og gjør forretninger. Det er ekkelt. Men jeg elsker spillet. Bare at slike mennesker ødela det for meg.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :