• (Android/iOS) Burger Shop låsa upp nycklar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Burger Shop ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Burger Shop IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ låsa upp nycklar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Burger Shop 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jag gav bara det här spelet två stjärnor för två gånger raderade det allt jag hade gjort och fick mig att börja om från början. Vad frustrerande! Åtminstone avslutade jag den sista gången innan den återställde hela spelet.

    Det är en. coolt spel

    Jhhif

    Fantastiskt spel på heltid

    det här är så roligt men så svårt

    Det är så roligt

    Burger Shop Casual qcmw

    Jag tycker om spelet det är underbart

    Inte för mig

    Kul, men det blev för svårt att göra maten tillräckligt snabb för kunderna. Där blir väntetiden så kort när nivåerna går framåt.

    Burger Shop Casual kmrx

    Älskar det här spelet, utmanande men inte för svårt. Slå alla nivåer och går vidare till den andra spolen men blev besviken över det.

    Maganda itong laro dahil matututo ka sa pag hålla ng ärang business .

    Jag älskar verkligen det här spelet.. Spelet är så utmanande med kunder som tappar tålamodet, men det lär oss verkligen hur man hanterar dem effektivt..

    Burger Shop Pro příležitostné hráče zdx

    Det är så roligt

    NIVÅ 72 ÄR VÄLDIGT SNABB ALLT FÖR SNABB FÖR MIG MEN SPELET ÄR KUL!!!!!!

    Vänligen be inte om uppgradering detta var väldigt trevligt men vet vad som hände före 2020 2019 Jag har laddat ner det här spelet men det bad inte om uppgradering, vänligen avbryt det

    Det här är så svårt.

    Det var dåligt för många tillägg och så tråkigt


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :