• (Android/iOS) Cooking Joy 2 mod veľa primogemov

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Joy 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Joy 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod veľa primogemov ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Joy 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Je to príliš pomalé, keď kliknete na jedlo, zmeškáte ho, čo spôsobí, že sa pripáli. Zdá sa, že 2 hromadia dosť šperkov, ktoré sa mi nepáčia. Sú to lepšie hry, táto je naozaj príliš pomalá. Mal som dosť lístkov na to, aby som jej zmenil oblečenie a urobil som to, ale keď som začal hru, mala stále na sebe to isté, takže som bol podvedený. Nedávaš dostatok pochúťok, aby si zákazník udržal radosť, a to je dôležité pri rýchlej hre na varenie, v tomto prípade pri pomalom. Je potrebný veľký upgrade.

    Pokračovanie v hre stojí príliš veľa!! Bolo by skvelé, keby to nevyžadovalo toľko nákupov!

    Páčilo sa mi to.... Kedy budú otvorené ďalšie Jessicine reštaurácie??? Už je to dosť dlho. Aktualizujte prosím čoskoro.

    Cooking Joy 2 Simulation ayw

    Cooking Joy 2 Симулације xelu

    iné hry, ako je táto, vám umožňujú pokračovať v hre, ak dokončíte úrovne. táto hra pohltí život Aj keď dokončíte úroveň, znamená to, že nikdy nebudete môcť hrať dlhšie ako 15 minút. zdá sa krátkozraké a nie som si istý, ako z toho môžu mať prospech. Z tohto dôvodu som prestal hrať

    skvelá hra, ale skutočnosť, že stratíte celý život, aj keď prejdete úrovňou, je smiešna, takže v podstate môžem hrať 5 hier a prejsť všetkými 5 úrovňami, ale nemôžem hrať, kým neuplynie čas na doplnenie smh. opravte to a bola by to 5-hviezdičková hra

    Tejto hre by som dal 5 hviezdičiek, pretože ju považujem za príjemnú a návykovú, jediný problém, ktorý som mal, bola, že hra mala tendenciu kaziť sa a moja postava by si nezbierala veci včas...okrem toho, naozaj dobrá hra !


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :