• (iOS) Hotel Frenzy: Home Design bedriegt meer munten

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ bedriegt meer munten ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hotel Frenzy: Home Design 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    dit hotelspel is de beste! je kunt in het hotel spelen en dan de baas versieren, niet slecht, probeer het?

    Topspel

    Is tot nu toe een goede game

    Tbh dit verslavende spel kan je een maand laten wachten, alleen maar omdat je geen diamanten wilt kopen en stom genoeg heb ik gewacht lol. Deze game is goed, maar ik hoop echt dat de gebruiker iets anders kan doen in plaats van alleen maar op de beloningen te wachten, omdat je het andere niveau niet kunt halen zonder te upgraden. Diamant is veel te nuttig, geloof me, daarvoor zou je honderden advertenties bekijken.

    Ik ben dol op dit spel, maar repareer het alsjeblieft, want ik kan het niet herstellen met sterren die ik heb, het is een zwart scherm.

    Ik vind het spel leuk, maar ik vind het niet leuk dat ik edelstenen moet kopen of dat ik niet verder kan, het is een beetje bs

    Leuk, maar app heeft problemen. Het is heel duidelijk dat er tegen je wordt gemanipuleerd, zodat je geld uitgeeft. Geld uitgeven is te vermijden, maar maakt het moeilijker en langer duren om de rondes door te komen. Mijn probleem is dat de app glitchy is. Ik verloor net een ronde toen ik nog tijd had, gasten, en geen verloren bestellingen. Ik droeg een jetpack om te stimuleren! Kost me een booster! Het eindigde gewoon de ronde uit het niets! Ik heb een keer een drankje besteld uit een kamer die leeg was. Gasten die veel te lang in de kamers blijven. Heeft werk nodig.

    Ik vind het echt leuk om dit spel te spelen, het is echt leuk


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :